Bandy hos mormor!

Kvällen hos mormor var faktiskt bra! Mumsig mat, bra tv-program och roligt spel med Olle! Jag kollade på bandy kvartsfinal Villa-Broberg på tv. Spännande match! Efter fulltid står det 6-6 och det blir sudden, men då kommer de bara visa  7 minuter till av matchen för att någo bajsig hästtävling ska visas. Så då får jag kolla lite på texttvn, och Villa vinner med 7-6, jag hejade på Broberg(lite lite bättre för Sirius om de har tur). Och Srius spelade faktiskt också idag mot Bollnäs-Kvartsfinal. Men de förlorade tyvärr. Om de hade vunnit så skulle de ha haft en stor chans tt gå till final, men de är ju inte förlorat än, de måste bara vinna på hemmaplan som de gjort de senaste 5 åre mot Bollnäs, fast de har ju en borta kvar oxå och de har ju förlorat två borta. Aja typ bara bandyfreak som fattar. Snart är det underbara Solsidan som säkert alla utom 3 kollar på. Sen blir det Time Out och sen Wallander om jag orkar. Skola imorgon massa läxor, blää! Ha så bra!

Efter mina texter (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0