180, sälen, <3

Nu har man kommit hem från fjällen efter en underbar vecka menfamilj oh vänner.

Bodde typ 200 meter från liften, skit skönt för då slapp man åka bil dit. Usch

vilket väer det var i igår, vi åkte till Lindvallen oh skulle åka men man såg ju

inte ens liften framför sig, så vi stack hem till stugan. Men de andra dagarna  va

faktiskt helt okej. Jag åkte men Josefine Sanna och Emma en da oxå det va ju roligt

. Josefine Sanna och jag åkte på något jättebrant ställe i skogen (enligt dem)och

sanna körde in i en gran och sen åkte hon in i en annan på samma gång, hur lyckas

man? Hennes skida försvann under snön så vi fick gräva och leta fram den. Sen åkte

Josefine och jag där själva och då så klättrade i upp på kullen/berget på andra

sidan, jag trodde det skulle finnas vargar och björnar där uppe, så Josefine fick

kräla sig upp först och kolla. Dagen efter var Josefine sjuk så då blev det bara

Sanna och jag som åkte, skojsen. Men det var nog allra roligast att åka med min

brorsa, för då åker vi i funparken hela tiden. Klarade faktiskt att göra 180 på ett hopp (inte gupp!)lite stolt*! En vecka i fjällen gick fort, men jag hade det suuper! Borta bra men hemma bäst, eller?

// Emmson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0